Kniha návštěv

pravidla

bambula6 | 21.04.2015

Máte zajímavá pravidla otázkou je proč je hráč Ni?itel nedodržuje.Jsme školkou U.R.N.Y hráčů nad 52 LVL 5 nemáme a tento hráč si dělá z mé základny supermarket...Pochopitelně je mu jasné,že i když jsem mu na úrovni LVL rovným protihráčem na podporu mých žáčků mám šanci jen ve velmi omezené míře.Možná,že kdyby si vybral k útoku HH asi bych to nekomentovala,ale zalíbilo se mu nevštěvovat mou zakladnu pravidelně. Jisté body! Jisté suroviny! Opravdu velmi čestné :-(

Re: pravidla

Sygy Boss | 02.06.2015

Myslím, že to bude z toho důvodu, že SRD jako takové již dávno není. Tudíž každá aliance má svá pravidla a pouze nikdo nepochopil, že by se popis o SRD měl již smazat.
Jinak jak píšeš, jsou to u tebe asi suroviny co ho láká. Bodů na tobě moc nezíská ;) Možná by bylo dobré mu zkusit napsat a až pak si pobrečet ;)

zdraví Sygy Boss
Zakládající člen SRD v důchodu ;)

Rozdíl 10 lvlů u ali Angelss

SuperJack | 05.02.2015

Ahoj všichni,
jak je to s aliancí Angelss,prosím? V popisu aliance mají,že jsou členem tohoto paktu,ale v seznamu jsem je nenašel.Pokud ano,proč za vydatných podpor aliance,napadá jeden z nich hráče o 16 lvlů menšího a zabírají mu cíleně základnu?
Vypadá to,že jen proto,že jsou o hodně silnější...
Výpisy a komunikace je k dispozici.
Děkuju
SuperJack
Unity 2 -školka Unity

Re: Rozdíl 10 lvlů u ali Angelss

hele | 13.02.2016

oni se jmenujou Angelss -THC-

Královská Legie

arkandella74656 | 05.01.2015

Chci se zeptat jak aliance je nad Královskou Legií?

Ukončení členství v SRD

Epic | 13.11.2014

Dle většinového rozhodnutí členů naší aliance chci oznámit že dnešním dnem aliance Lancelot Knight končí své členství v SRD a odchází do absolutní nezávislosti. I když na nás byly poslední týdny vedeny útoky i z aliancí, které se stále hlásí k SRD, tedy spojenců, my nebudeme oplácet stejnou mincí a přejeme společenství vše dobré a děkujeme za to že jsme zde poznali i nejen dobré hráče ale i skvěle lidi.

velky upadek THC

byvaly člen SRD | 11.11.2014

sygy za tvého pusobení THC byla v poho koukal jsi ted někdy jak THC upadla je to aliance vratnych co utok to OB je to ostuda aby se honosili jak piši někteří na foru ali bojovníku :-) dnes je to aliance vratnych co akorát otvírají dveře svých hradu

Re: velky upadek THC

Sygy Boss | 03.12.2014

Zdravím tě
nerad mluvím k někomu kdo se ani nepodepíše. ;)
Každopádně k tvé otázce. Nekoukal jsem. Skončil jsem a do hry jsem se nepodíval již velmi dlouho. Samozřejmě vím co se dělo, děje atd. Ale už je to pro mne jen informace. Nic víc. Jsem mimo a mám svůj real live. Svou real práci a svou real partnerku.
Co se OB týče, tak je to součástí hry. A pokud vím, tak běžná praxe mnoha aliancí. Já jsem OB nedělal, lidé u mne tvrdě naráželi a když jsem končil, bylo to dokonce tak, že na mne nikdo nejel útok 7 měsíců. Nepočítám-li útoky které jsem si domluvil, protože mi těžce klesal titul. Kam jsem to poslal já, byla OB.. na mě nic nejelo. Takže hra mě nebavila a následoval konec. A svého konce jsem nikdy nezalitoval. Bez té hry je mi lépe.
Co se stalo z THC mě může mrzet, ale věřím že se postaví na nohy a všem ukáže svou pravou tvář.

S pozdravem Sygy Boss

Re: Re: velky upadek THC

Bobo | 07.12.2014

Ahoj Sygy,
Úpadek je, a velikej. Taky jse to už zabalil, ale občas se vrátím, a zaskakuji za nemocného kamaráda. Jen Ti tady otevřeně říkám, že už to není to, co se hrávalo dříve, a rozhodně nelituj, že jsi to ukončil. Šel jsi tak rychle, a já byl zase mimo ČR, že jsme se ani nerozloučili. Tak jestli to ještě někdy budeš číst, a pamatuješ si na mě, přeju Ti hodně štěstí a pohody. Byl jsi fajn kluk ( a to ti můžu takto říct, protože jsem o dost starší ), a hlavně jsi neměnil svoje názory. A to je u mě to nejcenější. Takže, shrnu to, nelituj, a užívej si života, dokud to jde. Život není jen Empír.

Bobo - bývalý hráč na hradu boboteam1

Re: Re: Re: velky upadek THC

Sygy Boss | 08.01.2015

Ahoj Bobo
co se stalo nebo nestalo, to už neovlivním. Vždy jsem hrál nejlépe jak jsem mohl a tak, abych se mohl podívat do zrcadla. Jsem jen rád, pokud hráči, kteří bojovali po mém boku, na mne vzpomínají v dobrém.
Ale čas plyne a doba se mění. Věřím, že se to v THC jednou zas otočí a vrátí tam, kde to bylo v mé přítomnosti. Já však jsem rád, že již nehraji. Plně jsem zaneprázdněn svou prací a užívám si života bez hry.
Neboj se ničeho, příteli, jednou nastane čas a vše bude tak jak má být ;)

Re: Re: velky upadek THC

monster | 02.02.2015

samé blbiny
hrajte féer

Re: velky upadek THC

Wicky | 13.02.2016

Co všichni máte pro ti Sygy Bossovi kdyť je to člověk který se nikdy nevzdává


Wicky

napadání hořícího hradu hráčkou o 23 lev vyšší

levkral | 28.10.2014

Ahoj, tak jsem se snažil domluvit s hráči z ale Bathory DL a když neodpovídají, tak jsem se obrátil na mateřskou ali SDR a tady zjistím, že je stejný velitel Teri001

takže to nefunguje ani u ní , ani tady...

Re: napadání hořícího hradu hráčkou o 23 lev vyšší

Rico3 | 29.10.2014

Záleží na tom jaký byl důvod napadení hořícího hradu. Osobně s vámi máme dost špatné zkušenosti. Zrovna kvůli tomu že jste nám šli na hořící hrad.

utok na horici hrad

optimusprime84 | 18.10.2014

je pekny videt ze velitelka srd teri001 jezdi pro body na jasne horici hrad a jak se misto omluvy pak jen vymlouva a dal urazí.jsme radi ze jsme odesli protoze uz ted vime ze teri se trestat nebude a mrzi nas ze to hazi spatny obrazek na jeji ali a i na toto spolecenství.jsem ochotny poslat veskere dukazy ze hrad horel a to z duvodu ze pred vdema dny ho podpalil hrac z ali Farmei.a mame i dukaz utoky teri.CO TY NA TO VELITELKO SRD?

ahoj

any | 18.10.2014

je to stejně jedno, s kým SRD má či nemá pakty, jejich spojenci je mají také a spojenci spojenců na to spoléhají a vyhýbají se útokům, ale protože "nahoře" se to neví, chybí jakákoliv informace (tedy ta stávající není aktuální, asi se na to někdo zapomněl), tak spřízněné ali dosržují klid zbraní jen proto, aby byly vypáleny

buď si v tom udělejte pořádek nebo se nazvěte klub vypalobačů bez omezení

Re: ahoj

any | 18.10.2014

tedy *vypalovačů*

SRD

Sygy Boss | 25.09.2014

Zdravím Vás

Jako jeden ze 3 zakladatelů SRD (Mazánek14, Bespi, Sygy Boss) tímto vyzývám k rozpuštění tohoto uskupení.

Společenství rytířů draka bylo založeno aliancemi -THC- a Dragon Laige. Stalo se tak po odpojení se od Unie aliancí. Vzniklo na ochranu města které vlastnilo DLA.
Následoval boj proti FSA a proti PAKT u nás.
FSA zmizelo z mapy zcela a PAKT u nás je již jen torzo a jakási vzpomínka na minulost.
Z té se ale žít nedá!
Společenství rytířů draka splnilo svůj účel a porazilo své nepřátelé.
Bohužel pohled na to co se se SRD děje mi není příjemný. Ztratila se původní myšlenka. Ochrana města.
Aliance které jsou členy jsou jimi jen proto, aby se cítili silnější a pod jakousi ochranou. Avšak pro SRD jako takové nic nedělají.

Nemá tudíž smysl aby SRD dále pokračovalo.


S pozdravem Sygy Boss

Re: SRD

Sygy Boss | 25.09.2014

Nebo ať, nejen mě, ale i všem těm co bojovali za SRD, dokáží současní členi, že jim křivdím.

Re: Re: SRD

righteousroman | 22.10.2014

palec nahoru

Re: SRD

dave | 03.10.2014

ahoj sygy, co se děje se srd je normální jev ze situace na mapě a ta se stále mění. Tvá původní myšlenka je pro mě tedy novina a to jsem se jednu dobu o srd zajímal docela hodně. Navzdory tomu, že jsem nakonce usoudil, že je to samorost co si stejně dělá co se mu zlíbí. Tak rychle jsem dal ruce pryč. Patrioti ( až na nějaké vyjímky) jsou dávno pryč. Srd je tady hlavně takový pomník, co do výdrže překonal všechny jiné uskupení. Nechej nám tudíž tento pomníček :)





dave

Re: Re: SRD

Sygy Boss | 06.10.2014

Ahoj Dave :)
Nemohu s tebou souhlasit. SRD není nejdéle na mapě a její (ne)fungování se mi navíc prostě v současné době nelíbí. Byl jsem hrdý na to co jsme se SRD dokázali. Ale je to pryč.

Když jsem SRD vedl, tvrdil jsem že by to mělo být o 5ti ali které spolu mají pakt. Tvrdím to i teď.
(je pravda že nás při mém konci bylo o dost víc)


Zdraví Sygy Boss

PS.: Nikdy jsem nebyl na pomníčky.. ;)

Re: SRD

člen ali co byla vypalena za nesouhlas s politikou SRD | 04.10.2014

ano SRD už udělalo hodně zla na mapě a je na čase aby ukončilo svoji činnost a pronasledovaní coola bylo třešničkou na dortu

Re: Re: SRD

Sygy Boss | 06.10.2014

COOLíka do toho netahej. ;)

Re: SRD

righteousroman | 22.10.2014

sygy souhlasim jako jeden z prvni rady staršich musim souhlasit že seskupeni a alince v něm postrádaji jakkýkoliv odkaz bývalých alinci bojujicích za prava slabších . dnešní aliance se vytahují nad ostarní a dokonce je vydirají svou velikostí , pro toto srd nebylo určeno. diky righteousroman byvalý hrdý velitel kamelot. aliance

blbost

optimusprime84 | 21.09.2014

zadam o upravu informace o tom ze ali portas byla vyloucena.tato informace je spatna protoze my jsme odesli sami a uz 1 zari a ne az 20 jak je psano na strankach

Re: blbost

Rico3 | 21.09.2014

Omlouvám se veliteli aliance Portas, ale nikde není napsáno že jste odešli sami. :)

:)

Jirkaj | 16.09.2014

:)

SRD

___ | 13.09.2014

Ahoj,
mám dotaz jak mohu do SRD zapojit svou alianci ... Jsme celkem silní a můžeme být přínosem....

Re: SRD

Rico3 | 21.09.2014

Ahoj,
možná by bylo dobré uvést jméno aliance. :)
Jinak je možné poslat žádost na email SRD

berimond

nick | 05.08.2014

napise sem uz nekdo za jako stranu bude bojovat SRD v berimondu?

Zadrž větry

Alien31 | 27.07.2014

ahoj jsem z ali Dračí dech a jsem zástupce velitele.
obracím se na celé uskupení SRD a to ve věci neustálého napadání naší školky P2H2 ze strany Zadrž větry. Tato aliance je velmi silná ,ale zneužívat toho nebudou, neustále školku vydírají a vyhlašují válku kterou zruší jen za 20% poplatek a za měsíc znovu, bohužel jako jediná aliance na ně nemáme, můžeme se postavit i se tak stalo,ale bohužel nejsme natolik silní aby to mělo kýžený efekt. proto Vás žádám o vyhlášení války této alianci jako společenství SRD komplet , protože diplomacie v této zíležitosti už nejde ...
a žádám Vás proto, protože nesnáším arogantní a povýšené jednání ze strany slinějších aliancí které si myslí, že mohou vše jen zapomněli na jedno přísloví : mnoho psů, zajícova smrt

velká válka

průšík | 24.07.2014

ahoj,chci vás upozornit na velkou válku kterou začala aliance TACI DRACI a jejich spojenci prosím o pomoc!!!Děkuji průšík Pražáci cz

Dohody s aliancema

Jméno není důležité | 08.07.2014

Ahoj, hodila by se sem přidat sekce, kde by byly vypsáný aliance s kterýma má SRD, DoN (Dohodu o Neutočení). Pokud jsem se díval dobře není tu...

Aby nedocházelo k zneužívání jména SRD. Některý aliance mají v popisu "DON : SRD" Nevím ovšem jak poznat či je to pravda.

Díky

Re: Dohody s aliancema

Snakemen | 08.07.2014

Podle mne žádná aliance kromě těch které patří do SRD neměla, nemá a nebude mít jakoukoliv dohodu s celou SRD na základě toho, že se údajně domluvil s nejvyšším vedením SRD.

To by tu taková sekce byla a jednotlivé aliance by museli být s tím obeznámeni.

Re: Re: Dohody s aliancema

Jméno není důležité | 08.07.2014

Včera jsem to viděl u jedné ali. Bohužel jsem si nezapsal žádné jméno a ted už ji najít nemůžu... Bylo to něco jako --rytíři-- ale ta ali kde je cuzz.. muselo do být jiná..

Přímo v popisu bylo:

DON: společenství řytířů draka

Pokud na tu ali narazím, doplním jméno :)

Re: Re: Re: Dohody s aliancema

Jméno není důležité | 08.07.2014

*ale ne ta ali kde je cuzz...

Re: Re: Re: Re: Dohody s aliancema

snakemen | 10.07.2014

To jsem zvědavý která to je

Re: Re: Re: Re: Re: Dohody s aliancema

Jméno není důležité | 17.07.2014

Já taky :)) Ted už ji totiž nenajdu asi...

Re: Re: Re: Dohody s aliancema

Compk1lla | 16.08.2014

ta aliance bude asi "Křížáci..." dneska jsem na ně náhodou narazil

Re: Dohody s aliancema

dave | 18.07.2014

žádný DON s SRD neexistuje, je to blbost už z podstaty! přemýšlejte lidi, ksakru

útok od člena sdružení

bob46 - Bathory DL | 08.07.2014

před hodinou na mne zaútočil hráč MNAMKY z Dragon laige, bude sto nějak řešit?

Re: útok od člena sdružení

Snakemen | 08.07.2014

Co to prvně zkusit vyřešit na úrovní aliancí. Tedy to oznam svému veliteli ať napíše jejich veliteli o porušení pravidel.

Až pokud by to nešlo takto to napsat o stupeň výš tedy sem.

Re: Re: útok od člena sdružení

bob46 | 08.07.2014

nebyl to jen tenhle případ už jich je víc, vžycky napíšou jenom, že to byl omyl a z den dva se to opakuje

Re: Re: Re: útok od člena sdružení

Snakemen | 09.07.2014

Pokud se to opakuje tak potom to tady řešit.

Pravidla

rombadenis | 24.06.2014

Chci se zeptat budou se ješte měnit ty základní pravidla?

Re: Pravidla

písař | 06.07.2014

Zakladni pravidla se budou menit jen minimalne.

BARON

VELITEL | 09.06.2014

AHOJ ZVU VÁS NA PÁRTY VŠICHNI!!!

ccp

ccp | 09.06.2014

ok kámo

pravidla

B.A.K. | 03.06.2014

chystáte se upravit pravidla, v bodu 1. bych ponechal rozdíl 10 lvl u hráčů od lvl 51 výše, s tím že hráči s levelem vyšším než 60 se počítají jako lvl 60, podle mne je to zcela v pořádku, protože v síle útoku jsou hráči od lvl 51výše zcela vyrovnaní. hráči úrovní do 69 sice mají nižší úroveň věží a hradu než od lvl69 ale také na ně ně je možno poslat méně útočníků. spíše bych snižil rozdíl levelů u hráčů do lvl 50 na rozdíl +-5 lvl, protože rozdíl v síle např. mezi lvl 50 a 40 nebo 30 a 20 je o mnoho větší, než mezi lvl 70 a 51, proto také hráči nižších úrovní lehčeji hledají vhodné cíle a snáze získávají body. já sám ze své zkušenosti vím, že od levelu 50 jsem už na hradě ani na základnách neměl co stavět a útoky od hráčů lvl70 mi nikdy nevadily, protože se daly pokud jsem byl připraven jak vybavením tak vojskem, lehce ubránit, naopak na úrovni 20 pro mne bylo dost obtížné útok hráče lvl 30 odrazit

Záznamy: 1 - 50 ze 89
1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek


Tvorba webu zdarma s Webnode Webnode